Gør dine patienter til dine ambassadører


Tilfredse patienter er fantastiske, men hvordan får man deres rosende ord udenfor klinikkens vægge? 

Dette kursus er oprettet med netop det formål at gøre dine glade patienter til et vigtigt led i din markedsføring. I stedet for eller i sammenspil med den traditionelle markedsføringsstrategi, der i disse dage oftest udspiller sig online, kan du bruge værktøjerne fra dette kursus til at bringe dine patienter tættere på dig. Dette med henblik på at skabe vækst og flere patienter. 

Sammen tager vi en rejse mod at gøre dine tilfredse patienter, til tilfredse og loyale patienter. Kurset vil styrke dine networkingkompetencer og du vil få redskaber til at blive mere synlig i dit markedsområde uden at betale spidsen af en jetjager for det. 

Helt konkret vil du blive rustet til at nedbringe mængden af aflyste aftaler, blive bedre til at fastholde patienter og blive mindre prisfølsom. Værktøjerne du får med dig, vil du opleve at kunne bruge i praksis allerede fra dag et. 

Det bliver en praktisk kursusdag med masser af dialog, inspiration og videndeling. Du får ingen kursusmappe, slideshow, foredrag eller ”teoretiske belæringer”. I stedet kommer vi til at udfordre hinanden på holdninger og erfaringer, og får afprøvet værktøjerne undervejs.

Målgruppe

Hele klinikteamet.

Praktisk information

Program (uafhængigt af lokation)

08:30 - 9:00 - tjek ind og let morgenbuffet

9:00 - 16:00 - Officielt kursus inkl. pauser

Pris

Medlemmer: 4.680,- inkl. moms.

Ikke-medlemmer: 7.020,- inkl. moms.

Priserne er for kursus inkl. forplejning og overnatning i oplyst tidsrum. 

Datoer og tilmelding

Aalborg

5. april 2022

Comwell Hvide Hus Aalborg, Vesterbro 2, 9000 Aalborg

TILMELD


Middelfart

21. april 2022

Severin kursuscenter, Skovsvinget 25, 5500 Middelfart

TILMELD