Kender du til markedsføringsreglerne indenfor tandlægebranchen?

Vi bliver på daglig basis bombaderet med reklamer for diverse produkter og services, for aktørerne på disse markeder er underlagt en meget bred lovgivning, som tillader meget. Som klinikejer og udbyder af sundhedsydelser, står man i en helt anden situation, når det kommer til annoncering. Styrelsen for Patientsikkerhed, fører tilsyn med, om reglerne i lov og bekendtgørelse om markedsføring af sundhedsydelser overholdes. Grundet den restriktive lovgivning, har mange tandlæger og klinikejere berøringsangst med markedsføring af frygt for at overskride reglerne.

Loven omfatter markedsføring af sundhedsydelser, som udføres af eller på vegne af autoriserede sundhedspersoner eller ikke-autoriserede sundhedspersoner inden for sundhedsvæsenet. Den er gældende for både betalte og gratis sundhedsydelser.

Dette kursus er oprettet med henblik på at gøre dig tryg ved at skabe fokus på dit produkt indenfor lovens rammer. Markedet er konkurrencepræget, og det er afgørende at nå ud til det korrekte segment med netop de kerneværdier, der adskiller din tandlægeklinik fra de andres. Bliv rustet til at navigere i den juridiske del af markedsføringsloven for sundhedsydelser, så du kan begynde at skabe opmærksomhed på din forretning, og forhåbentlig indhente flere klienter klinikken.

Målgruppe

Klinikejere og personale med ansvar for markedsføring

Underviser

Sonny Kristoffersen er advokat og partner hos Advokatfirmaet BKHLAW og er ph.d. hos Københavns Universitet og Dansk Erhverv. Sonny Kristoffersen har skrevet flere bøger til undervisningsbrug om online salg, herunder marketing og forbrugerret.

Pris

Medlemmer: 2.720,- inkl. moms.

ikke-medlemmer: 3.400,- inkl. moms.

Priserne er for kursus inkl. forplejning i oplyst tidsrum.


Nye datoer kommer