Kursus- og eventkoordinator

Om os
PTO er en landsdækkende interesseorganisation, som repræsenterer danske tandlægeklinikejere. Vi har det seneste år været i gang med en organisatorisk genopbygning, hvor PTO 2.0 så dagens lys i september 2021. Vi har i denne re-organisatoriske proces opbygget et nyt sekretariat og har nu brug for et sæt ekstra hænder til vores videre rejse. Sekretariatet står for den daglige administration af foreningen, betjening af foreningens medlemmer samt udvikling af foreningen i samarbejde med bestyrelsen.

Om dit nye job
PTO søger en kursus- og eventkoordinator, som skal planlægge og eksekvere alle foreningens kurser samt andre events som årsmøde, generalforsamling og konference/messe. Stillingen som PTO’s nye kursus- og eventkoordinator er meget alsidig. Den spænder fra planlægning og koordinering til praktisk afvikling af foreningens kurser og events.

Du får ansvaret for, at foreningen udbyder relevante kurser til vores medlemmer. Derudover skal kurserne arrangeres, markedsføres og afholdes, hvor dine praktiske opgaver blandt andet byder på: opbygning af kursuskatalog, budget, promovering, tilmeldingslister og nogle gange selve afviklingen af kurserne.

Foruden kurser har foreningen også nogle andre events, som skal arrangeres. F.eks. et årligt årsmøde, generalforsamling og vores konference KlinikDag inkl. messe, hvor du i samarbejde med resten af teamet står for planlægning og eksekvering af en konferencedag for ca. 500 deltagere og 50 udstillere.

Udover dine selvstændige arbejdsopgaver er der også en mere almen administrativ rolle, hvor vi i fællesskab skal sørge for, at sekretariatet hænger godt sammen.

PTO ønsker at være en mere moderne medlemsforening for klinikejerne, så på trods af foreningens 50 år på bagen, har vi kastet de gamle manualer ud ad vinduet, og vi ser alt med friske øjne. Derfor kræver jobbet en person, som finder stor værdi i PTO’s identitetsrejse, hvor det er ”learning by doing”, og hvor du bliver en del af et lille kontor, hvor vi løfter i folk.

Om dig
Vi forventer, at du har lyst til, med engagement, flid og et højt serviceniveau, at bidrage til PTO’s nye udvikling. Vi lægger derudover vægt på, at du:
  • Har minimum 3-5 års relevant erfaring som kursus- og/eller eventkoordinator
  • Det er et stort plus, hvis du har branchekendskab
  • Der er yderligere et plus, hvis du har erfaring fra en forening
  • Det er en stor fordel, hvis du har arbejdet med store events med +500 deltagere og erfaring inden for salgsprocessen af eksempelvis standpladser
  • Har et opsøgende og proaktivt mindset
  • Er omhyggelig, systematisk og har et godt blik for løbende at forbedre arbejdsprocesser
  • Arbejder struktureret og selvstændigt.
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelsen og aflønning aftales afhængig af kvalifikationer og erfaring. Arbejdstiden er 30 timer ugentligt og ansættelse snarest. Tiltrædelse 1. januar 2023.

Arbejdsstedet er i Aarhus C, men en vis rejseaktivitet må påregnes i forbindelse med medlemsaktiviteter og arbejde fra sekretariatets adresse i København.

Yderligere oplysninger

Du vil referere til foreningens direktionsassistent. Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte PTO’s direktionsassistent, Kathrine Binder Færch, på e-mail: kbi@pto.dk eller tlf.: 61 50 72 99 fra uge 43 (kontaktperson i uge 42: kommunikationskonsulent, Anita Leth Jensen, tlf.: 21 39 72 99).

Vi forventer løbende at afholde samtaler i takt med, at vi modtager ansøgninger.

Du søger ligeledes stillingen ved at sende en mail til kbi@pto.dk. Vi ser frem til at læse din ansøgning.

Ansøgningsfrist:
Løbende