Er service, oplevelse og værtskab noget I tænker over på jeres tandlægeklinik, eller hører det underholdningsbranchen til?
Hvordan er den fulde patientoplevelse i netop jeres klinik?
Den fulde patientoplevelse kræver, at man leverer service med et smil.
Som frontpersonale i en tandlægeklinik, har du ansvaret for jeres patienters helhedsoplevelse af at gå til tandlægen. Der ligger utrolig meget værdi i, hvordan en patient bliver modtaget og sendt afsted igen – hvordan gør I?
Kom og vær med til at binde en værdifuld servicesløjfe på jeres patienters oplevelser, fra de kommer til parkeringspladsen, til de igen er tilbage i dagens gøremål.
Underviser:
Thomas Biehl er uddannet skuespiller og dramaturg. Thomas er en habil underviser og 100-meter mester i præsentationsteknik og kropssprog. Thomas hopper i busseronner´en og gør klar til at udfordre jer på servicekonceptet i tandlægeklinikken.
Tilmelding:
Denne workshop er tiltænkt frontpersonalet som klinikassistenter og receptionister. Der er et begrænsede antal pladser, og dette kursus kræver derfor tilmelding.
Tilmeld dig her.
Smil det smitter!
Undervisningssprog: Dansk
Fotograf: Anders Amby Frejbæk