Thomas Biehl
Workshop: Klinikkens smil

Er service, oplevelse og værtskab noget I tænker over på jeres tandlægeklinik, eller hører det underholdningsbranchen til?

Hvordan er den fulde patientoplevelse i netop jeres klinik?

Den fulde patientoplevelse kræver, at man leverer service med et smil.

Som frontpersonale i en tandlægeklinik, har du ansvaret for jeres patienters helhedsoplevelse af at gå til tandlægen. Der ligger utrolig meget værdi i, hvordan en patient bliver modtaget og sendt afsted igen – hvordan gør I?

Kom og vær med til at binde en værdifuld servicesløjfe på jeres patienters oplevelser, fra de kommer til parkeringspladsen, til de igen er tilbage i dagens gøremål.  

Underviser: 

Thomas Biehl er uddannet skuespiller og dramaturg. Thomas er en habil underviser og 100-meter mester i præsentationsteknik og kropssprog. Thomas hopper i busseronner´en og gør klar til at udfordre jer på servicekonceptet i tandlægeklinikken.

Tilmelding:

Denne workshop er tiltænkt frontpersonalet som klinikassistenter og receptionister. Der er et begrænsede antal pladser, og dette kursus kræver derfor tilmelding. 

Tilmeld dig her.

Smil det smitter!


Fotograf: Anders Amby Frejbæk